BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS w Ozorkowie.
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
- są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Ozorkowie lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
- posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS w Ozorkowie (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play)
- szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS w Ozorkowie wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
- wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
- dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do bankowości elektronicznej banku Spółdzielczego w Ozorkowie.
W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK