Skip to main content
  • AKTUALNOŚCI
  • Informacja dla klientów bankowości internetowej

Informacja dla klientów bankowości internetowej

28-08-2019

Bank Spółdzielczy w Ozorkowie mając na uwadze konieczność dostosowania do wymogów ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o

zmianie ustawy o usługach płatniczych implementującej Dyrektywę PSD2 wprowadza od dnia 17.07.2019 r. zmiany zasad logowania do bankowości internetowej jak również autoryzacji złożonych dyspozycji (tzw. silne uwierzytelnienie). Nowe rozwiązania mają na celu zwiększenie bezpieczeństwa w bankowości internetowej i obejmują m.in.:
- wzmocnienie procesu logowania dodatkowym kodem SMS wysyłanym na telefon Klienta,
- konieczność zdefiniowania przez Klienta kodu uwierzytelnienia (kod jest stały i w związku z tym wymaga zapamiętania),
- okresową zmianę hasła dostępu do bankowości internetowej.
O wykonanie ww. czynności będą Państwo proszeni podczas logowania bądź autoryzowania transakcji. Przypominamy także, że kody z listy haseł jednorazowych sporządzone w formie papierowego wydruku nie służą już do autoryzacji dyspozycji płatniczych składanych w usłudze bankowości elektronicznej. W celu zmiany dyspozycji na hasła SMS zapraszamy Państwa niezwłocznie do placówek Banku.

Ulotka.png